Uthyrning

I Lidakyrkan erbjuder vi bra och prisvärda lokaler för olika samlingar. De passar både organisationer och enskilda som
behöver hyra lokaler för en eller flera sammankomster.
Fast uthyrning kan också diskuteras.

Följande lokaler finns för uthyrning:

Kyrksalen Plats för 150 personer. Passar för konserter, föreställningar, konferenser mm.
Möblering kan varieras. Stor filmduk finns.

Skeppet Passar upp till 25 personer i biosittning.

Arken Rum för upp till 40 personer. Whiteboard och filmduk finns.
Fri möblering. Passar för varierande verksamhet såsom t ex musik, dans,
meditation, gympa, grupparbeten.

Verkstaden Rymmer ca 10-15 personer. Här finns tillgång till vatten.
Här finns bord och stolar och kan lätt möbleras om.
Här kan barn måla och rita. Lämpligt för praktiska studiecirklar, konst och pyssel.

Sammanträdesrum Plats för 8-10 personer. Ovalt bord med mjuka stolar. Whiteboard.

Soffan Rymmer 15-20 personer. Här finns soffa och fåtöljer med låga bord. Ett rum för samtal, möten eller läsning.

Caféet Ett ljust och öppet rum med anslutning till entrén. Bredvid fullt utrustat kök med serveringslucka som kan stängas.Lämligt för kaffeservering, försäljning vid sammankomster, konferenser, barnkalas, högtider och minnesstunder. En mindre del av Caféet kan avdelas för t ex studiecirkel eller sammanträde.